21/11/2017
Erlijio Portfolo
"El Hombre Que Susurraba A Las Comunidades" Aurkezpena 

                                                             HASIERA

ZERTAN DATZA PROIEKTUA?????
Gure taldekideen artean Pauloren gutun guztiak batu ditugu eta orain aurkezpena hasi gara prestatzen StoryBoard bat eginez, Timeline bat eginez, bakoitza bere etxean pauloren bidaien mapa bat eginez eta bidai folleto bat eginez


LAN BANAKETA/ANTOLAKETA
Taldekide bakoitza ardura bat dauka, eta bere ardura taldekideek bere ataleko lana betetzeaz


TALDEA ETA ROLAK
Nire taldea Izaro Aurrekoetxea (material arduraduna da), Naia Salutregi (kordinatzailea da), Xabier Sánchez (bozeramatzailea du) eta ni (ikoskatzaileanaiz) osatzen dugu.











28/11/2017
Erlijio Portfolio
"El Hombre Que Susurraba A Las Comunidades" Aurkezpena

                                                              2. ASTEA

ZER EGIN DUGU??????????
Gaur nire taldean timelinea prestatu dugu batera


ZER IKASI DUT?????????
Paulok gutun gehiegi idatzi zituela bizi izan zen bitartean


ZER EGIN DUGU ONDO?????????
Gure taldean es egotea arazoak lan banaketan eta lana amaitzean


ZER HOBETU BEHAR DUGU???????????/ANTOLAKETA
Gure taldeko lan banaketa hobetu behar dugu, gaur asko kostatu zaigu data guztiak aurkitzea


DATORREN ASTERAKO LAN PENDIENTE
 Datorren asterako nire taldean erabaki dugu Pauloren bidaien mapa hastea

Comentarios

Entradas populares de este blog