"EL HOMBRE QUE SUSURRABA A LAS COMUNIDADES"

                                                       PROIEKTUAREN BUKAERA

Kaixo!!!
Gaur hainbat egunetan prestatu dugun lana aurkestu dugu eta esan behar dut nahiko ondo egin dugula=). Nire taldean prezentazioa oso ondo egin dugu, eta nik ondo nekien, vaina oso urduri negoen, dianetan nire ustez ez dut txarto egin, nire taldekideei merezi zuten nota eman diet nire ustez. Gaur konklusio bat atera dut, prezentazio batean urduritasuna zure lagunik txarrena izango dela eta aurre egiteko prest egon behar garela. Niretzat hau ez da izan proiektu erraza, hainbat atal zailak ziren, baina, zaileena mapa izan da durarik Gabe. Gauza batzuk hobetuko nuke, baino lehena da ez ustea dena azkenengo momenturako, gero, txarto eta presaka zoaz eta. Gauza bakar batetaz harro nago, eta da gure antolaketa proiektua egiterako orduan. Datorren proiekturako kontuan eukiko dut ezin dudala utzi gauza guztiak azken momenturako eta erlijio zailtatzen joaten dela

Comentarios

Entradas populares de este blog